Grad Gradačac odbacuje optužbe za namjerno uskraćivanje medijskih sloboda

Jučer je u Gradačcu potpisan ugovor o prenosu sredstava između Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede TK i Grada Gradačac.

Građani su ostali uskraćeni za video prilog sa ovog događaja jer se novinarska ekipa koja se pola sata prije dolaska delegacije Vlade TK prijavila da će pratiti ovaj događaj, u terminu predviđenom za izjave  nije pojavila, kažu iz Gradske uprave i odbacuju optužbe televizije B1.

Podsjećamo gradačačka televizija B1 jučer je optužila gradonačelnika Gradačca Edisa Dervišagića za zabranu ulaska novinarskoj ekipi ove televizije u zgradu Gradske uprave.

Iz Gradske uprave odbacuju optužbe i ističu da su otvoreni za sve medijske kuće.

U proteklom periodu ugostili smo brojne TV ekipe poput FTV, BHT, HAYAT, FACE TV, PINK BH, NOVA BH, RTV TK, OTV, HTV i mnoge druge i nikada niti jedan novinar nije ostao uskraćen za dogovorenu reportažu ili izjavu. Pozivamo sve zainteresovane medije da i dalje prate i izvještavaju javnost o svim bitnim dešavanjima vezanim za rad Gradske uprave. – naveli su.

Gradačački glas

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *